DAF CF EURO6

Schimbările de design necesare pentru dezvoltarea seriei CF Euro 5 curente într-o serie de vehicule în conformitate cu standardul Euro 6 sunt similare în general cu modificările implementate în cadrul dezvoltării noii serii XF. De asemenea, în cazul seriei CF, întregul vehicul a fost reproiectat pentru a respecta cerințele legale și de piață viitoare.



Exteriorul cabinei

Exteriorul cabinei noi CF dispune de aceleași elemente de design lansate pentru nouă cabină XF. Elementul predominant este grilă impresionantă cu deschideri orizontale largi pentru răcire și o secțiune superioară cromată cu sigla DAF.

Aspectul modern al cabinei este susținut de marginile rotunjite ale acesteia, faruri noi și o bară de protecție elegantă, din oțel galvanizat.

Forma conică a cabinei a fost păstrată pentru manevrabilitate maximă în spațiile limitate și condus ușor în trafic aglomerat. Sunt disponibile diverse modele de cabine pentru adaptarea specială a vehiculelor CF Euro 6 la aplicațiile acestora.

 Interiorul cabinei

Din nou, multe dintre caracteristicile de design ale seriei CF Euro 6 au fost copiate direct de la design-ul noii serii XF:

- o dispunere ergonomică a panoului de bord, inclusiv comutatoare noi și o manetă moale pentru frâna de parcare;
- un slot dublu DIN în aripa panoului de bord, cu sistem opțional de radionavigație pentru camioane dublu DIN;
- volan nou, cu ornamente argintii elegante;
- pedală de frână atârnată;
- scaune noi, cu tapițerie nouă și specificații îmbunătățite;
- ambalare nouă, durabilă și ușor accesibilă a componentelor electrice în spatele planșei de bord.

Designul interior a fost îmbunătățit cu două scheme cromatice diferite (Earth și Sky) și tapițerie de interior Standard, Rustica sau Argenta.


Noua transmisie CF

Dezvoltarea transmisiilor pentru noua serie CF se axează pe productivitate ridicată și costuri operaționale reduse.

Acest lucru a fost obținut cu ajutorul motoarelor PACCAR eficiente și fiabile, combinate cu cutii de viteze cu priză directă și punți spate cu reducție simplă pentru pierderi de fricțiune minime.

Motorul PACCAR MX-13 este un motor robust în 6 cilindri, de înaltă performanță și cu un timp de funcționare maxim. A fost conceput pentru o durată de viață de până la 1.6 milioane km și revizii tehnice obligatorii până la 150.000 km. În domeniul transporturilor internaționale, acest lucru înseamnă doar o revizie pe an.

Șasiul pentru noile vehicule seria CF este practic identic cu cel pentru noua serie XF.

Un sașiu în formă de Y pentru a obține o lățime maximă în față și pentru a crea spațiu pentru un radiator mare, fabricat din materiale de calitate superioară și cu suporturi frontale din fontă, proiectate special. șasiul este caracterizat de o rigiditate crescută combinată cu o greutate redusă și o rezistentă mare la impact, pentru siguranță maximă.

Spațiul pentru rezervoarele de combustibil și echipamentele suplimentare este obținut printr-o configurație flexibilă a șasiului, posibilă datorită următoarelor:
- așezarea în două cutii a sistemului de tratare ulterioară a gazelor de eșapament;
- execuțiile diferite ale cutiei bateriilor;
- rezervorul de AdBlue pe partea laterală a sașiului sau deasupra apărătorii de noroi din față.

Capete tractoare

Dispunerea flexibilă a componentelor permite șasiului tractor 4A—2 o capacitate maximă de 1.500 de litri a rezervoarelor de combustibil sau o parte fără componente de până la 2,30 m. Pentru a folosi într-o manieră optimă spațiul de pe părțile laterale ale șasiului, rezervoarele de combustibil de pe partea stânga pot să fie executate cu trepte de pasarelă integrate.

Șasiu rigid

Șasiul rigid implică utilizarea a diferite configurații ale echipamentului de tratare ulterioară DPF/SCR pentru a creă configurații optime de șasiu pentru aplicații specifice, de exemplu unitatea DPF în spatele apărătorii de noroi din dreapta împreună cu o unitate SCR în spatele apărătorii de noroi din stânga pentru a crea spațiu pentru picioarele de macara.

În timp ce traversele principale ale șasiului rigid curent sunt fabricate din materialul S355MC (KF375), pentru șasiul rigid Euro 6 se utilizează S500MC.

Special pentru construcții

În cadrul seriei de vehicule CF noi a fost adăugată o nouă gamă „CF Construction” pentru a fi utilizată în sectorul de piață complicat al industriei de construcții, construcții de drumuri, minerit de suprafața și alte domenii similare.

Vehiculele CF Construction au fost proiectate pentru a funcționa pe drumuri normale, precum și în șantiere de construcții și în cariere. Desigur, specificațiile tehnice sunt total corespunzătoare pentru a rezista pe terenul dificil și accidentat.

Potențialul vehiculelor CF Construction în afară drumurilor pavate se vede în designul extern: designul diferit al grilei, bara de protecție rigidă și scutul de protecție puternic și protuberant al radiatorului.

Versiunile CF Construction pot fi specificate pe tipurile de vehicule FTT, FAT și FAD. Aceste vehicule sunt disponibile și pe versiuni pentru șosea, normale. Nu există nicio diferență de preț între versiunile pentru șosea și versiunile CF Construction.

Detalii tehnice

- punți față drepte: 167N (8,0 t, decalaj 20 mm) și 187N (9,0 t, decalaj 32 mm);
- distanțiere pe puntea/punțile față: FĂT de 50 mm grosime; FAD de 35 mm grosime;
- tipuri de punți spate: FTT HR1355T; FĂT și FAD SR1132T și HR1355T;
- suspensie trapezoidala spate: FTT 21 sau 26 t; FĂT și FAD 19, 21 sau 26 t;
- bară de protecție față cu poziționare înălțată, rezultând într-un unghi de atac față de 25A°;
- fără protecție secundară față;
- bară de protecție „off-road” specială, din oțel galvanizat de 3 mm grosime cu piese de colț montate pe cadru, separat;
- placă de protecție a radiatorului, din oțel galvanizat de 3 mm grosime; treaptă față largă, integrată, cu pistoane cu gaz;
- puncte de prindere pentru cadrul de montare al plăcii DIN;
- treaptă de acces inferioară pentru cabină: robustă sau flexibilă pentru MX-11; robustă pentru MX-13;
- trapă în plafon, din aluminiu.

« Înapoi