PACCAR PX-7

Motoarele sunt prevăzute cu băi de ulei din plastic (17 litri la PX-5, respectiv 23,5 litri la PX-7) pentru economii de greutate și reducerea zgomotului. Suporturile motorului au fost reproiectate în vederea izolării vibrațiilor motorului față de sașiu și cabină. Ventilatoarele noi, eficiente, asigură un debit ridicat de aer de răcire în schimbul unui necesar scăzut de putere.

În comparație cu motoarele Euro 5 de 4,5 litri și de 6,7 litri, noile motoare prezintă un răspuns tranzitoriu și o manevrabilitate generală mult îmbunătățite. Disponibilitatea unui cuplu mai mare la o turație mai redusă a motorului determină caracteristici îmbunătățite la pornirea de pe loc.

Ambele motoare utilizează tehnologia de tratare ulterioară a gazelor de eșapament PACCAR, cu valoare demonstrată, care constă dintr-un filtru de particule diesel (DPF) și o reducție catalitica selectivă (ECR) cu injecție de AdBlue fără aer. Unitatea de tratare ulterioară este amplasată în partea laterală dreapta a sașiului, într-o carcasă elegantă. Pentru aplicații specifice este disponibilă o execuție stivuita în spatele cabinei.

- capacitate cilindrică 6,7 litri;
- 6 cilindri;
- injecție de combustibil de înaltă presiune cu rampă comună;
- turbocompresor cu geometrie variabila (VGT);
- recircularea gazelor de eșapament (EGR);
- puteri disponibile: 164 kw/223 cp, 186 kw/253 cp, 208 kw/283 cp, 231 kw/314 cp.

PACCAR PX-5

Motoarele sunt prevăzute cu băi de ulei din plastic (17 litri la PX-5, respectiv 23,5 litri la PX-7) pentru economii de greutate și reducerea zgomotului. Suporturile motorului au fost reproiectate în vederea izolării vibrațiilor motorului față de sașiu și cabină. Ventilatoarele noi, eficiente, asigură un debit ridicat de aer de răcire în schimbul unui necesar scăzut de putere.

În comparație cu motoarele Euro 5 de 4,5 litri și de 6,7 litri, noile motoare prezintă un răspuns tranzitoriu și o manevrabilitate generală mult îmbunătățite. Disponibilitatea unui cuplu mai mare la o turație mai redusă a motorului determină caracteristici îmbunătățite la pornirea de pe loc.

Ambele motoare utilizează tehnologia de tratare ulterioară a gazelor de eșapament PACCAR, cu valoare demonstrată, care constă dintr-un filtru de particule diesel (DPF) și o reducție catalitică selectivă (ECR) cu injecție de AdBlue fără aer. Unitatea de tratare ulterioară este amplasată în partea laterală dreaptă a sașiului, într-o carcasă eleganță. Pentru aplicații specifice este disponibilă o execuție stivuită în spatele cabinei.

- capacitate cilindrică 4,5 litri
- 4 cilindri
- injecție de combustibil de înaltă presiune cu rampă comună;
- turbocompresor cu geometrie variabila (VGT);
- recircularea gazelor de eșapament (EGR);
- puteri disponibile: 112 kw/152 cp, 135 kw/184 cp, 157 kw/213 cp;
- costuri de întreținere reduse.

CONFIGUREAZA-TI CAMIONUL!
click aici pentru a alege cerintele tale specifice