S-a realizat o serie de șasiuri complet noi și pentru noul LF. în loc să utilizeze diferite tipuri de ranforsări interioare, noul șasiu își extrage rezistența necesară din traversele principale mai înalte. Câteva avantaje ale noii construcții sunt raționalizarea diversității traverselor și flexibilitatea sporită în ceea ce privește (re)poziționarea echipamentelor montate pe sașiu.
Noile traverse asigură mai mult spațiu pentru direcționarea conductelor și a cablurilor, în timp ce orificiile din linia centrală a traversei principale permit un montaj ușor al conductelor și al cablurilor, la distanță de șuruburi.
Modelele de orificii pentru componente și prinderea caroseriei, perforate în traversele principale, facilitează activitatea carosierului.
Se utilizează următoarele dimensiuni pentru traversele principale pentru secțiunea canalului (înălțime x lățime flanșă x grosime).
- 210 x 70 x 4,5 mm pentru GVM de până la 8,3 tone;
- 210 x 70 x 6,0 mm pentru GVM de 10 – 12 tone
- 270 x 70 x 6,0 mm pentru GVM de 14 – 16 tone
- 270 x 75 x 7,0 mm pentru GVM de 18 – 19 tone
Lățimile șasiului față și spate nu s-au modificat, ceea ce înseamnă cadre complet paralele (860 mm) pentru GVM pana la 12 tone, respectiv cadre cotite (fata 860 mm, spate 790 mm) pentru GVM între 14 – 19 tone.