Noul XF poate fi recunoscut cu ușurință de la distanță, prin liniile sale moderne, rotunjite, dominate de o grilă mare, cu multiple ornamente din aluminiu și o secțiune superioară placată cu crom, cu sigla DAF.
Când ușa șoferului este deschisă, panoul grilei cu balama superioară poate fi deblocat și deschis pentru operațiunile de schimbare a lichidului de răcire al motorului, a uleiului de motor și a lichidului de spălare a parbrizului. Piesele de colț mari ale cabinei basculează spre exterior, pentru a oferi acces complet la panoul frontal de conexiuni și la pedalierul din peretele despărțitor al cabinei.
Treptele de acces mari și mânerele transformă curățarea parbrizului într-o operație ușoară și sigură. ștergătorul telescopic de parbriz și sistemul de dezghețare, echipamente standard în fiecare XF, simplifică și asigură suplimentar operația de curățare.
Bara de protecție față – noua serie XF
Principala funcție a barei de protecție frontale rezistente, monobloc, constă în prevenirea daunelor costisitoare că urmare a unor coliziuni minore, dar stilul sau vine în completarea liniilor elegante ale cabinei. Desigur, bara de protecție reprezintă și un suport pentru luminile de ceată sau pentru luminile de ceată și luminile de viraj.
Bara de protecție față este realizată din tablă de oțel galvanizată, groasă de 2,5 mm, cu elemente de dublare la secțiunile exterioare, pentru un plus de rezistentă. Un material de umplere rezistent reduce efectul ciobiturilor provocate de pietre.