DAF XF EURO 6
EFICIENTA MAXIMA DE TRANSPORT
Partea frontală a cabinei – noua serie XF

Noul XF poate fi recunoscut cu ușurință de la distanță, prin liniile sale moderne, rotunjite, dominate de o grilă mare, cu multiple ornamente din aluminiu și o secțiune superioară placată cu crom, cu sigla DAF.

Când ușa șoferului este deschisă, panoul grilei cu balama superioară poate fi deblocat și deschis pentru operațiunile de schimbare a lichidului de răcire al motorului, a uleiului de motor și a lichidului de spălare a parbrizului. Piesele de colț mari ale cabinei basculează spre exterior, pentru a oferi acces complet la panoul frontal de conexiuni și la pedalierul din peretele despărțitor al cabinei.

Treptele de acces mari și mânerele transformă curățarea parbrizului într-o operație ușoară și sigură. ștergătorul telescopic de parbriz și sistemul de dezghețare, echipamente standard în fiecare XF, simplifică și asigură suplimentar operația de curățare.

Bara de protecție față – noua serie XF

Principala funcție a barei de protecție frontale rezistente, monobloc, constă în prevenirea daunelor costisitoare că urmare a unor coliziuni minore, dar stilul sau vine în completarea liniilor elegante ale cabinei. Desigur, bara de protecție reprezintă și un suport pentru luminile de ceată sau pentru luminile de ceată și luminile de viraj.

Bara de protecție față este realizată din tablă de oțel galvanizată, groasă de 2,5 mm, cu elemente de dublare la secțiunile exterioare, pentru un plus de rezistentă. Un material de umplere rezistent reduce efectul ciobiturilor provocate de pietre.

Luminile exterioare – noua serie XF

Faruri. Farurile, cu un design superb, sunt montate într-o ramă cu nuanțe coloristice cromate. Sunt integrate venturi cu aer, pentru reducerea deteriorării părților inferioare ale cabinei. Farurile sunt protejate de un capac incasabil de sticlă Lexan. Unitățile de iluminare conțin lămpi pentru fază lungă și fază scurtă cu halogen, lumini de zi cu LED și un semnalizator de direcție.

Faruri cu LED-uri. Ca lider în industrie, DAF oferă farurile de faza scurtă cu LED-uri, în locul lămpilor cu halogen, ca opțiune. LED-urile oferă o lumină mai clară și cu un colorit mai natural decât lămpile cu halogen. Amprenta farurilor cu LED o depășește chiar și pe cea a lămpilor cu xenon.

Lumini de ceată și lumini de viraj. Luminile de ceată, montate în bara de protecție, reprezintă un standard pentru toate vehiculele XF noi. Combinația dintre luminile de ceată și luminile de viraj este opțională. Luminile de viraj asigură o iluminare suplimentară în direcția în care urmează să se deplaseze vehiculul.

Trape pentru înlocuirea becurilor. Trapele din zonă treptelor de cabină oferă acces direct la faruri și la luminile din bara de protecție, pentru a permite înlocuirea cu ușurință a becurilor defecte.

Lumini auxiliare montate pe plafon. Proiectoarele Jumbo cu montaj pe plafon, girofarurile de avertizare sau proiectoarele Skylight integrate pentru cabină SuperSpace Cab sunt opționale.

Verificarea luminilor exterioare. Verificarea luminilor exterioare permite o verificare ușoară prin deplasare în jurul camionului, pentru detectarea becurilor defecte din sistemul de iluminare al capului tractor și al vehiculului tractat.

Partea laterală a cabinei – noua serie XF

Elementele care atrag privirea în vederea laterală a cabinei noului XF sunt geamurile laterale monobloc, integrarea perfectă a apărătoarelor de noroi curbate în structura cabinei și grila mare, cu fante de ventilație, a sistemului de admisie a aerului.

Dar lucrurile nu se opresc aici:

Geamuri și oglinzi laterale

Eliminarea elementului de separare al geamurilor laterale nu contribuie doar la îmbunătățirea aspectului cabinei.
Acest lucru permite deplasarea înapoi a oglinzilor laterale de pe partea copilotului, lăsând o perspectivă liberă între montantul A și oglindă.

Alături de oglinda panoramică mărită, noul XF oferă o vedere directă și indirectă excelentă, pentru a detecta orice obstacol pe partea copilotului.

Ușile și închiderea centralizată

Porțiunea inferioară a ușii a fost modificată, în concordanță cu orificiile de ventilație din faruri.

Noul sistem de închidere centralizată a ușilor oferă funcții avansate, precum închidere centralizată a ușilor, Blocare Comfort (include închiderea geamurilor) și Verificarea luminilor exterioare. Ușile deschise oferă accesul la trapele de service pentru faruri și pentru luminile din bara de protecție. Grila frontală poate fi deblocată după deschiderea ușii șoferului.

Trepte cabină

Deoarece podeaua cabinei a fost înălțată cu numai 35 mm, trei trepte sunt suficiente pentru un acces ușor la cabină. Datorită părții frontale mai late a sașiului, treapta inferioară a cabinei a fost deplasată suplimentar la exterior, ceea ce are ca rezultat o înclinare mai accentuată spre interior a treptelor. De asemenea, zonele treptelor cabinei au fost mărite și poziționate astfel încât să urmeze mișcarea naturală a picioarelor. Este greu de conceput o modalitate mai confortabilă de acces la cabină.

Suspensia cabinei – noua serie XF

Suspensia noii cabine, opțional cu arcuri elicoidale sau burdufuri de aer, a fost proiectată pentru a oferi un confort ridicat al suspensiei, cu mișcări de ruliu și tangaj limitate.

Spatierea mai amplă a elementelor de suspensie frontale, o poziție mai coborâtă a rulmentului de înclinare a cabinei, burdufurile de amortizare noi, o rigiditate optimizată a stabilizatorului și tijele de ranforsare suplimentare contribuie la un confort îmbunătățit al suspensiei și la reducerea zgomotului interior.

Protecția la impact frontal

Noul sistem de protecție la impact frontal permite deplasarea înapoi a cabinei în cazul unei coliziuni din spate cu un alt camion, precum și accesul ușor în cabină de către personalul serviciilor de urgență.

CONFIGUREAZA-TI CAMIONUL!
click aici pentru a alege cerintele tale specifice