Instalația motorului

Factori cheie

Factorul cheie în dezvoltarea motorului PACCAR MX-13 a constat în exploatarea la maximum a tehnologiei, astfel încât să se respecte legislația restrictivă Euro 6 privind emisiile. Alți factori cheie au fost performanța, durabilitatea și fiabilitatea, costurile de operare reduse, cea mai înaltă eficientă posibilă a combustibilului, zgomotul redus și ușurință de asamblare și întreținere.

MX Engine Brake

Obiective

Îmbunătățirea performanțelor MX Engine Brake s-a concentrat nu atât pe mărirea puterii de frânare maxime, cât pe creșterea puterii de frânare la turații mai mici ale motorului. în general, șoferilor nu le place să folosească motorul la turații mari pentru a obține performanțe maxime de frânare.

Turbocompresorul VTG al motorului MX-13 permite o umplere cu aer mai eficientă a cilindrilor, ceea ce determină performanțe de frânare mai înalte decât în cazul motorului MX Euro 5.

Comparativ cu motorul curent MX Euro 5, este disponibilă o putere de frânare mai mare la turații mai mici ale motorului, în timp ce turația motorului pentru frânare maximă a fost redusă, ceea ce asigură un comportament de frânare mult mai confortabil.

CONFIGUREAZA-TI CAMIONUL!
click aici pentru a alege cerintele tale specifice