Păstrați ce este bun și adăugați și altele

Forma sa distinctă de cutie cu unghiuri drepte și dispunerea sa inteligentă au transformat cabina XF într-un câștigător absolut, iar XF105 a devenit tractorul pe distanțe mari numărul unu în Europa. în consecință, DAF nu a abandonat un concept de cabină de valoare demonstrată, ci a preluat valorile intrinseci ca punct de plecare pentru realizarea unui interior complet nou.

Tapițerie interior

Materialele noi, schemele de culori noi, ornamentele subtile și manoperă excelentă au dus întregul interior al cabinei la un nivel evident mai ridicat.

Condus

Aspectul și caracterul ergonomic al planșei de bord, 2 sloturi dublu DIN, pedală de frână atârnată, specificațiile noi pentru scaun și noile sisteme de asistentă pentru șofer nu sunt decât câteva dintre cuvintele cheie care reprezintă ameliorarea globală sub aspectul confortului și a siguranței la conducere.

Mediu de lucru

Spațiul vital enorm din cabina XF a rămas intact. Ca și poziția de așezare comodă pe pat, tăblia de masă extensibilă standard din consolă centrală a plănsei de bord și marile compartimente suspendate în care se poate introduce un cuptor cu magnetron sau un filtru de cafea.

Noua tapițerie a cabinei și elementele noi, precum suporturile pentru pahare/căni din consola centrală și un recipient pentru deșeuri nou au făcut ca viața în interiorul cabinei XF să fie și mai agreabilă.

Zonă de dormit

Cu o saltea mare, monobloc, pentru cușetă de jos, confortul pentru dormit din cabină XF a fost recunoscut ca fiind cel mai bun disponibil pe piață. Dacă se demontează masa de lângă pat, lungimea cușetei poate fi mărită cu încă 100 mm.

O nouă tavă de depozitare, de mari dimensiuni, care include două suporturi pentru cești și o priză de accesorii, a fost amplasată lângă peretele din spate al cabinei.

Elementele de izolare suplimentare ale cabinei și măsurile specifice de prevenire a ridicării frigului și umezelii de sub cușetă au îmbunătățit suplimentar confortul pentru dormit.

Depozitare

Compartimentele suspendate mari și volumul de o mărime unică al spațiului de stocare de sub cușetă inferioară nu mai permit îmbunătățiri suplimentare. S-au creat noi spații de stocare pentru obiecte mici, sub forma fantelor pentru cardurile de plată a taxelor și suporturi de căni cu balans la exterior, ușor de transformat în suporturi de căni mai mari, în consolă centrală a planșei de bord, și o tavă de depozitare lângă peretele din spate al cabinei

Respectă reglementările Euro 6 privind emisiile, fără a face concesii privind eficiența, fiabilitatea, durabilitatea, disponibilitatea și costurile operaționale totale. Acesta a fost obiectivul atunci când DAF a început dezvoltarea noului său XF.

A fost proiectată o nouă generație de motoare PACCAR MX-13, pe baza vastei experiențe în ceea ce privește recircularea gazelor de eșapament, turbocompresorul cu geometrie variabilă și tratarea ulterioară cu DPF/SCR a motoarelor PACCAR MX EPA10 destinate pieței americane.

Noua transmisie XF cuprinde cutii de viteze manuale și AS Tronic care au fost optimizate în continuare pentru a obține cea mai mare eficientă, o punte spate ușoară și foarte eficientă, cu reducție simplă și noi rapoarte de transmisie la puntea spate care să corespundă caracteristicilor de cuplu ale motorului.

CONFIGUREAZA-TI CAMIONUL!
click aici pentru a alege cerintele tale specifice